2011-01-25

no fear no dought


Trots en otrolig seg dag har hunnit med att sega, laga mat, kollat på film, plugga och städa,tvätta och stryka ett par skjortor.
Är så jävla nervös över första seminariet jag har imorgon. Måste tillägga att det handlar om ett riktigt tråkigt fall.
På onsdag har jag bara en föreläsning sen är jag ledig hela veckan och i helgen kommer tjejerna hit, äntligen ska vi få se vad nattklubbarna i Örebro har att erbjuda.
Har kollat upp en nattklubb som liknar Saluhallen/ BJ, det ska bli kul att gå ut vilken jag sällan gör.
Saknar min familj otroligt mycket, pratar med mamma och pappa 3 gånger om dagen typ.
Och världens bästa pappa ska köpa min efterlängtade Mac Book Air till mig imorgon! ( det är något jag alltid velat ha och önskat mig, så i och med att jag pluggar vidare nu efter studenten så är datorn en (sen) studentgåva till mig.
En sak till under juli månad har min mamma och min moster hyrt en villa i Alanya så vi åker dit med moster och kusinerna i Juli. Längtar galet!
Nu ska jag försöka somna..vore smart
Boos !

Villan vi har hyrt i Alanya!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar