2011-01-27

back to my roots


I morse vaknad jag upp med feber och migrän så jag var tvungen att ha det mörkt runt mig, vilket ledde till jag missade någon information om biblioteket och kunde inte träffa gruppen förvårt grupp arbete. Efter ett x antal timmar och en stark tablett så mådde jag prima.
Idag ska jag få träffa min barndoms vän min allra första vän i Örebro. Det har gått ca 12 år sedan vi sågs, vi var 7 år gamla när jag flyttade till Uppsala. Det ska bli kul o träffas igen och catch up dem senaste åren. Ska ta bussen om en halvtimme in till stan och möte upp
Almira.
Imorgon kommer mina tjejer hit det ska bli så roligt! Vi börja
r såklart med en utgång i en av dem hetaste klubbarna i örebro som jag har blivit tipsad om. Kanske drar ut igen på lördagen men vi får se. Imorgon ska jag upp tidigt för att dra till banken och fixa min dosa sedan ska jag plocka upp tjejerna från stationen. Its gonna be awesome!
Jag vet att jag har tjatat om min Mac book air men papp
a ringde igår och sa att den
är köpt och ligger hemma hos mina föräldrar. Åker kans
ke till Uppsala nästa helg gotta get my computer!
Måste kila.. Puss!

Älskar min kavaj som jag fick av Jasmina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar